به نظر وقتشه بابت دلبر بودن حقوق بگیرم ماهیانه هم نه هفتگی
به نظر وقتشه بابت دلبر بودن حقوق بگیرم ماهیانه هم نه هفتگی یه مبلغ قابل توجهی به حسابم واریز شه صرفا چون وجود دارم و دللللبرم
به نظر وقتشه بابت دلبر بودن حقوق بگیرم ماهیانه هم نه هفتگی یه مبلغ قابل توجهی به حسابم واریز شه صرفا چون وجود دارم و دللللبرم