یه جور نشستم کامنت میخونم که زایمان طبیعی بهتره یا سزارین که انگار یه جور نشستم کامنت میخونم که زایمان طبیعی بهتره یا سزارین که انگار الان نه ماهه باردارم شوهرمم تو ماشین نشسته منتظره بریم من بزام…