شیطون به هندی میگه مریض شدم از بس فلفل و غذای تند خوردم

شیطون به هندی میگه مریض شدم از بس فلفل و غذای تند خوردم

هندیه مسلمون میشه بهش میگن قبل غذاخوردن باید بسم الله بگی وگرنه شیطون باهات هم غذا میشه هندیه دو روز غذا میخورده بسم الله نمیگفته روز سوم شیطون میاد جلوش بهش میگه جان مادرت بسم الله بگو مریض شدم از بس فلفل و غذای تند خوردم

این مطلب در تاریخ توسط نوشته شده است.

دسته بندی : جوک هندی کشور هند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *