چطوری انقدر صداتون با ناز و عشوه ست ؟

چطوری انقدر صداتون با ناز و عشوه ست ؟

چطوری انقدر صداتون با ناز و عشوه ست ؟؟ من تو حالت عادی حرف میزنم میگن داد نزن

این مطلب در تاریخ توسط نوشته شده است.

دسته بندی : جوک صدا و حرف زدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *