چقدر کباب خوشمزست و چقدر خوبه که گیاه خوار نیستم
الان داشتم کباب با نون روغنی میخوردم و به این فکر میکردم چقدر کباب خوشمزست و چقدر خوبه که گیاه خوار نیستم من اگه توی زندگی بعدیم گوسفند بودم حتما منو بخورید منه گوسفند خیلی خوشمزم
الان داشتم کباب با نون روغنی میخوردم و به این فکر میکردم چقدر کباب خوشمزست و چقدر خوبه که گیاه خوار نیستم من اگه توی زندگی بعدیم گوسفند بودم حتما منو بخورید منه گوسفند خیلی خوشمزم