چقدر کباب خوشمزست و چقدر خوبه که گیاه خوار نیستم

چقدر کباب خوشمزست و چقدر خوبه که گیاه خوار نیستم

الان داشتم کباب با نون روغنی میخوردم و به این فکر میکردم چقدر کباب خوشمزست و چقدر خوبه که گیاه خوار نیستم من اگه توی زندگی بعدیم گوسفند بودم حتما منو بخورید منه گوسفند خیلی خوشمزم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *