یه جور نشستم کامنت میخونم که زایمان طبیعی بهتره یا سزارین که انگار
یه جور نشستم کامنت میخونم که زایمان طبیعی بهتره یا سزارین که انگار الان نه ماهه باردارم شوهرمم تو ماشین نشسته منتظره بریم من بزام ولی تا اینجای کار فهمیدم طبیعی نباید زایید
یه جور نشستم کامنت میخونم که زایمان طبیعی بهتره یا سزارین که انگار الان نه ماهه باردارم شوهرمم تو ماشین نشسته منتظره بریم من بزام ولی تا اینجای کار فهمیدم طبیعی نباید زایید