یه جور نشستم کامنت میخونم که زایمان طبیعی بهتره یا سزارین که انگار

یه جور نشستم کامنت میخونم که زایمان طبیعی بهتره یا سزارین که انگار

یه جور نشستم کامنت میخونم که زایمان طبیعی بهتره یا سزارین که انگار الان نه ماهه باردارم شوهرمم تو ماشین نشسته منتظره بریم من بزام ولی تا اینجای کار فهمیدم طبیعی نباید زایید

این مطلب در تاریخ توسط نوشته شده است.

دسته بندی : جوک زایمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *